یکی از بهترین بازی های موبایل

Wiki Article

یکی از بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین در کنسول‌های خانگی را می‌توانید در گوشی موبایل خود تجربه کنید.

در این بازی با ساخت شخصیت خود، گروه مورد علاقه خودتان را از بین چهار گروه اسلکترین، گریفین‌دور، ریون کلاو و هافلپاف انتخاب می‌کنید و وارد ماجراجویی در مدرسه هاگوارتز می‌شوید.

در جریان بازی باید ازگارد را از نفرینی باستانی دور نگه دارید. وظیفه شما در این بازی ادغام تخم‌های اژدها با یکدیگر است. در حقیقت با ادغام کردن این تخم‌ها درکنار به‌دست آوردن امتیاز، امکان به‌دست آوردن سازه‌های جدید را برای گسترش سرزمین به‌دست می‌آورید.

البته این بازی‌ها شانسی انتخاب نشده‌اند. همه‌ی آن‌ها از نظر گرافیکی فوق العاده هستند و بالاتر از استانداردهای مرسوم دنیای بازی‌های موبایل جا میگیرند.

برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید

آیا گوشی‌های ۴ تا ۱۰ میلیون تومن می‌تونن بهترین بازی‌های اندرویدی رو اجرا کنن؟

شخصیت‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارند، گرافیک بازی تحسین برانگیز است و مهمتر اینکه بازی یکی از منحصر به فردترین تجربیات اجتماعی در دنیای بازی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

المان‌های نقش‌آفرینی طراحی شده حس و حال جالبی را به بازی بخشیده است. بازیکنان با احضار مبارزانی از جهان مورتال کامبت، می‌توانند تیم چهارنفره خود را تشکیل داده و با موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنند.

در نتیجه به‌ویژه روی موبایل تجربه متفاوتی از بازی ایپکس لجندز را خواهید داشت. هرچند هنوز کراس پلی بین موبایل جدیدترین بازی های موبایل ۲۰۲۳ و سایر پلتفرم‌ها در دسترس نیست اما به‌لطف بهینه‌سازی بازی برای موبایل شاهد استقبال خود بازیکن هستیم.

این بازی امکان تجربه روی گوشی‌های اقتصادی را متاسفانه فراهم نکرده است.

Dlaczego nie powinieneś stać w oknie podczas burzy Dlaczego warto założyć gumkę na pilota telewizora: przydatna sztuczka od doświadczonych hostess

سوپرسل همیشه توانسته با خلاقیت یک سبک را با سبکی دیگر ترکیب کند. بازی کلش رویال در حقیقت یک بازی الهام گرفته از هارت استون است با این تفاوت که هرکارت قرار گرفته روی زمین، به شخصیتی برای حمله به سمت دشمن تبدیل می‌شود.

بازی مذکور گرافیکی بالا در حد نسخه ی کنسولی خود را به گوشی هوشمند شما می آورد.گرافیکی که حتی روی گوشی های میان رده نیز به شکل راحت قابل هضم خواهد بود.

بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به پابجی موبایل دارند اما گرافیک بازی ظاهری واقع‌گرایانه‌تری به‌خود گرفته است.

Report this wiki page