تجهیزات برق اضطراری

Wiki Article

برای نصب و راه اندازی یو پی اس باید به استانداردها و قوانین مربوطه توجه داشت. مثلاً محل نصب یو پی اس باید کاملاً استاندارد و بدون عوامل خطرناک مانند منابع حرارتی باشد.

بنابراین، مناسب است باطری یو پی اس را در محیطی قرار داد که نور خورشید کمتری در آن وجود داشته باشد و از تجهیزات خنک کننده و تهویه استفاده شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای برق شهر ، برق مستقیم باطری را به متناوب تبدیل و مصرف کننده ها را تغذیه می نماید.

طبق آزمایش هایی که از این دستگاه گرفته شد ، از نظر حفاظت می توان آن را در دسته حفاظت های کامل قرار داد که از آن جمله می توان از حفاظت های افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ ، صاعقه ، نویز ، جلوگیری از افت ولتاژ باتری (تخلیه عمیق باتری) ، اضافه بار ، اتصال کوتاه ، دمای بالا و دو فاز شدن نام برد.

کنسول‌های بازی از وسایل سرگرمی پرطرفداری هستند که با قطع برق ناگهان متوقف می‌شوند و ممکن است قطعات دستگاه دچار آسیب شوند. از طرفی نوسانات برق باعث اختلال در سیستم بازی و از دست رفتن امتیازات کسب شده می‌شود.

موارد کاربرد یو پی اس با باتری داخلی لاین اینتراکتیو بسیار گسترده است. به عنوان مثال:

همچنین فرکانس کارکرد یو پی اس سری اترنال حدود ۵۰ هرتز در نظر گرفته می‌شود. بازدهی آن نیز با در نظر گرفتن فیلتر، بالای.

به دلیل شرایط خاص محیط‌های صنعتی، برای انتخاب یو پی اس مناسب باید برآورد بار تجهیزات موردنظر به صورت تخصصی انجام شود و از یو پی اس‌هایی که برای شرایط محیطی خاص کارخانجات و صنایع طراحی و تولید شده‌اند، استفاده شود.

باید به دقت تغییرات مکانی باطری‌ها انجام شود تا خطر آسیب دیدگی حداقل شود. همچنین، مکان قرارگیری باطری‌ها باید صاف باشد و از قرار گرفتن آن‌ها به پهلو یا وارونه جلوگیری یو پی اس بهراد شود.

پاسخ تایید شده کاربر عزیز نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ لغو پاسخ

لازم به ذکر است این نوع ثکنولوژی قدیمی بوده و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای دریافت راهنمایی برای خرید یو پی اس مناسب کافیست با شماره‌های پشتیبانی فروشگاه زیپا تماس بگیرید.

در این بخش سعی کرده‌ایم تا به سوالات مهم و ضروری شما در موارد مربوط به یو پی اس، چه قبل از خرید و چه موقع استفاده از آن، پاسخ بدهیم.

نبود ترانسفورمر سبب کاهش قیمت و وزن دستگاه شده و برای همه تجهیزات الکتریکی به جز تجهیزات حساس پزشکی لیزری و تصویربرداری به کار می‌روند.

Report this wiki page