افتادگی پلک تهران

Wiki Article

افتادگی پلک (پتوز) اغلب چیزی بیش از یک مشکل زیبایی شناختی برای افراد مبتلا است. به دلیل “اثر چشمک زن” پلک های فوقانی، بیمار از احساس فشار جسم خارجی و همچنین از محدودیت میدان دید به سمت بالا رنج می برد.

تا متقاضیان این عمل زیبایی، درباره نحوه کاهش درد عمل، داروهای لازم برای مصرف و راهکارهایی که برای این عمل زیبایی مناسب هستند اطلاعات کافی به دست بیاورند.

پزشکان متخصص چشم، جراحان عمومی و متخصصان جراحی پلاستیک قادر به انجام این عمل هستند. اما برای انجام بلفاروپلاستی، باید به پزشکی اعتماد کرد که تخصص و تجربه لازم را داشته باشد. در غیر این صورت، نتیجه رضایت بخش نخواهد بود.

به طور کلی عمل جراحی پلک به ۲ دسته تقسیم می‌شود که می‌توان آن‌ها را به صورت ترکیبی یا مستقل انجام داد:

یک عارضه جانبی مثبت لیفت پلک این است که بیماران معمولاً بعد از عمل بسیار جوان تر و کم تر خسته به نظر می رسند. زیرا پوست اطراف چشم بسیار سفت تر و فرم تر می شود.

برش ها آن قدر با دقت در چین طبیعی پلک بالایی قرار می گیرند جراحی پلک تهران که عمل تقریباً هیچ اثر قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد.

سابقه بیماری هایی از جمله خشکی چشم ، آلرژی ، مشکلات گردن خون ، مشکلات تیروئید و…

عضویت در انجمن زیبایی جراحان پلاستیک کانادا، آمریکا و ایران

پزشک جراح باید قبل از عمل بلفاروپلاستی به بیمار توضیح دهد که جراحی او برای رفع پف پلک انجام می شود یا افتادگی پلک.

 در نتیجه به جای اینکه متقاضی چندین بار عمل انجام دهد می‌تواند در همان بار اول نتیجه مناسبی بگیرد.

پاسخ تو تیم پاسخ تو اینجاست تا بهترین پاسخ ها را برای سوالات شما آماده کند ، به ما اطمینان کنید.

بنابراین عمل تحت بیهوشی کامل برای کودکان بالا ۳ سال انجام خواهد شد. اما برای بزرگسالان عمل به صورت سرپایی و بی‌حسی موضعی انجام شده و نهایتاً یک ساعت طول خواهد کشید.

جراحی پلک پایین معمولا با هدف رفع پف و چین و چروک زیر چشم انجام می‌شود.

جراحی افتادگی پلک، که به عنوان بلفاروپلاستی شناخته می‌شود، توسط جراح پلک انجام می‌گیرد تا ظاهر و دید بیماران را بهبود بخشد. این روش، که توسط جراح بلفاروپلاستی انجام می‌شود، شامل اصلاح افتادگی پلک و بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره است.

Report this wiki page