جدیدترین مدل پردهای زبرا اتاق خواب

Wiki Article

پـرده زبرا نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری ندارد. این پرده از پارچه های لطیف تولید می شود و قابلیت شستشو دارندو آن را می توان هر هفته تمیز نمود، این کار باعث می شود گرد و خاک و آلودگی در پارچه پـرده نفوذ نکند.

این دسته از محصولات بیشترین تنوع طرح و رنگ‌بندی را میان انواع پرده‌ها دارند که شرح زیر می‌باشد:

محصولات جدیداکسسوریساعت دیواریپرده زبراتابلو چوبیجاکفشیدراور

 نصب پرده نیز به حدی ساده است که الزاماً نیاز به نصاب پرده نخواهید داشت. صد البته که در صورت نیاز، می توانید روی نصاب های حرفه ای ویکی دکو حساب باز کنید، برای دریافت قیمت نصب پرده با فروشگاه تماس بگیرید.

این گروه از پرده ها از دو لایه تور و آستر تشکیل شده و حرکت هر یک از دو لایه با کشیدن نوار کناری آنها انجام میشود.

اگر یک پنجره دارید، پرده ها باید کمی گسترده تر شوند تا در تمام طول جا قرار بگیرند و اگر پنجره های بلندی دارید، اندازه گیری طول را فراموش نکنید و حداقل چند پرده را انتخاب کنید.

یک مزیت مهم خرید اینترنتی پرده، از جمله انواع پرده دو مکانیزم یا روز و شب از سایت ویکی دکو آن است که تمامی عکس‌هایی از پرده‌های مختلف در این سایت وجود دارند توسط عکاس ویکی دکو عکاسی شده و بر خلاف عکس‌های تبلیغاتی و تزئینی در سایت‌های دیگر، این تصاویر در حد امکان نزدیک به واقعیت هستند تا شما بتوانید ارزیابی دقیق‌تری از طرح، جنس و رنگ پرده‌های ما داشته باشید.

قیمت پرده زبرا بر اساس کیفیت، نوع، اندازه و کارایی‌ متفاوت است و قیمت‌ گذاری می شوند. برای خرید پرده‌ زبرای با کیفیت و مطابق با سلیقه تان درنگ نکنید، زیرا کیفیت خوب و قیمت مناسب را می توانید در کنار هم داشته باشید.

دارای مجوز از اتحادیه چاپ دیجیتال و اداره ارشاد استان تهران

یک کد چهار رقمی برای شما ارسال شد کد را در این قسمت وارد کنید. ارسال مجدد کد

هنگامی که پارچه ها و توری های این دو لایه بر روی هم قرار می گیرند نور وارد می شود. برای تاریک کردن محیط و جلوگیری از عبور نور با کشیدن طناب زبرا قسمت پارچه ای پر‌ده بر روی توری قرار می گیرد و سبب جلوگیری از ورود نورد می شود.

مورد بعدی، پرده زبرا کودک است که یک طرح خاص بر روی پارچه آن بافته یا چاپ شده است. به طور معمول، طرح‌های این محصول با رنگی متضاد بر روی زمینه پارچه چاپ می‌شود تا به طور واضح نمایان شود. شما می‌توانید این دسته از پرده‌ها را با طرح‌های متنوع از گل گرفته تا طرح‌های هندسی و فانتزی تهیه نمایید.

انواع پرده زبرا در دو زمینه زیبا شناسی و کارکرد به شکل باور نکردنی تطبیق پذیر هستند و فضای مد نظر شما، چه خانه چه محل کار، را زیبا خواهند کرد.

پرده زبرا اتاق خواب میتواند برای زوج های جوان جدیدترین مدل پردهای زبرا اتاق خواب یا افرادی که نمیخواهند یا نمیتوانند بودجه زیادی را برای پرده اتاق خواب اختصاص دهند، انتخاب ایده آلی باشد.

Report this wiki page